Amennyiben a megrendelt termék nem felel meg az elképzeléseidnek, illetve hiba jelentkezett a használat során, készen állunk a problémát a lehető leggyorsabban és számodra legegyszerűbben megoldani.
Az első lépés a garanciális igény rögzítése a használat során felmerült problémák esetén, illetve az elállási igény rögzítése, amennyiben vissza szeretnéd küldeni, vagy ki szeretnéd cserélni a megrendet terméket. Regisztráld esetedet és könnyedén végigvezetünk a folyamaton.
Szükséged lesz a rendelésednek számára valamint a rendelésben megadott e-mail címre. Amennyiben a rendelés a számát nem találod, elegendő lesz a rendelésben megadott e-mail cím annak visszaigazolása után. Reklamáció esetén fényképet is csatolhatsz, melynek segítségével az esetek nagy részét előzetesen felül tudjuk bírálni, ennek köszönhetően gyorsabb lesz az ügy lebonyolítása
Ha segítségre van szükséged, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.