Ez a három dolog látszólag nem kapcsolódik egymáshoz, de az összekötő kapocs Radek Brynda, a Topgal alapítója.
Elkezdte írni egy sikeres márka történetét, amely ma már a legnépszerűbb iskolatáskák szinonimája.
Kicsit hihetetlenül hangzik, de ez az árukategória egyszerűen nem létezett Csehországban. Igazából azt sem tudjuk, létezett-e valahol külföldön. Az internet még gyerekcipőben járt, és a külföldi üzleti kapcsolatok minimálisak voltak.
Meglepő? Aggodalomra semmi ok! A Made in China egyesekben enyhe megvetést válthat ki. A kínai partnerrel való üzleti együttműködés azonban magas színvonalon, kiválló minőségben és ugyanakkor a gyártásban részt vevő emberekkel szemben abszolút tisztességes módon valósulhat meg.
Csehországban az elsők között kezdtük el az iskolai hátizsákok online értékesítését. És valójában ez mentett meg minket. Az iskolai hátizsákok fejlesztése és a webáruház elindítása között ugyanis volt egy időszak, amikor komoly problémák merültek fel.
2007-ben a CHI 550 iskolatáskánk megnyerte a dTest magazin független tesztjét, 2009-ben pedig megszerveztük az első "Beiratkozás a Topgallal" rendezvényt. És mindezek közepette tört ki a pénzügyi világválság.
Mi vagyunk az első olyan iskolatáska márka a Cseh Köztársaságban, amely használhatja ezt a védjegyet. 2015-ben megkaptuk a minőségi cseh termékek és szolgáltatások támogatását célzó nemzeti program tanúsítványát. Mit is jelent mindez?
Az eredeti üzletünk kicsi volt, ezért új helyre költöztünk. A megnyitó ünnepségen Pariz One, Mr. Dheo, Chemis és Pauser mutatta be tehetségét több, mint 250 m2 szürke raktárcsarnok területén.
Egy nemrégiben végzett marketing felmérés szerint a csehek 38%-ának a Topgal szó hallatán az iskolatáska jut eszébe. Voltak nehéz pillanataink, de sokat tanultunk belőlük, és új utakat és lehetőségeket mutattak nekünk. Mi vár még ránk?
0 millió € +
éves forgalom
0 millió +
darab eladott iskolatáska
0 ezer +
csésze kávé
1 ország
ahol a Topgal jelenleg kapható
0 millió +
boldog iskolás gyermek
1 % alatt
reklamációk száma