GYIK

Ezen az oldalon összefoglaltuk vásárlóink által leggyakrabban feltett kérdéseket. Amennyiben részletesebb információkra van szüksége, olvassa el az általános szerződési feltételeinket, vásárlási útmutatónkat, illetve lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

1. Hol vásárolhatok Topgal termékeket?

Vállalatunk Magyarországon jelenleg kizárólag elektronikus értékesítéssel foglalkozik, így termékeinket csak internetes áruházunkban vásárolhatja meg.

2. Mely termék található meg raktáron?

A kínálatunkat naponta szinkronizáljuk raktárkészletünkkel, így garantálni tudjuk a termékek 99%-os elérhetőségét, így az összes modellt, mely katalógusunkban szerepel ki tudjuk Önnek szállítani. Ha mégis előfordul, hogy valamelyik termékből két szinkronizáció között eladjuk az utolsó darabot, ügyfélszolgálatunk haladéktalanul felveszi Önnel a kapcsolatot a rendelésben megadott telefonszámon.

3. Mennyit kell várnom a megrendelt termékre?

A megrendelt terméket általában 2, de maximum 5 munkanapon belül szállítjuk ki az Ön által megadott címre a GLS Hungary futárszolgálattal

4. Vonatkozik garancia a Topgal termékekre?

Természetesen, termékeinkre két év garancia vonatkozik, mely során az előforduló rejtett gyártási hibákat bérmentve elhárítjuk, illetve amennyiben ez nem lehetséges, termékét újra cseréljük. Fontos, hogy a jótállási idő végéig megőrizze a vételt igazoló számlát!

5. Mit kell tennem, ha nem vagyok elégedett a megrendelt termékkel?

Amennyiben nem elégedett a megrendelt termékkel, elállhat rendelésétől a kiszállítástól számított 30 naptári napon belül. Ennek feltétele, hogy a termék sértetlen legyen, illetve ne legyenek róla eltávola gyári cmkék.

6. Milyen árak vannak a termékek mellett feltüntetve?

A termék mellett annak végleges, bruttó ára van feltüntetve

7. Levásárolhatom az iskolakezdési utalványomat?

Jelenleg iskolakezdési utalványokat nem áll módunkban elfogadni internetes áruházunkban.

8. Mi történik személyes adataimmal a rendelés elküldése után?

Az Ön személyes adatait maximális bizalommal kezeljük, és semmilyen körülmények között nem szolgáltatjuk ki harmadik fél részére. Ez alól kivételt képez a GLS futárszolgálat, melynek rendelkezésére bocsájtjuk a kiszállításhoz feltétlenül szükséges adatokat.

9. Több információra van szükségem!

Amennyiben kérdésére nem talált választ ezen az oldalon, válasszon az alábbi lehetőségek közül: • olvassa el az általános szerződési feltételeket • olvassa el vásárlási útmutatónkat • lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal • konkrét termékkel kapcsolatos kérdéseit felteheti a termékoldalon

TOPGAL termékek

Topgal a Facebook-on